top of page
-
Kan ik een kaartje rechtstreeks naar iemand sturen?Stuur ons een maitlje naar info@streepjesdesigns.nl om de mogelijkheden te bespreken.
-
Wat is de verzendtijd?Wij proberen altijd binnen 5 werkdagen een bestelling te verzenden. Mocht het nou gebeuren dat wij hiervan afwijken, nemen wij altijd contact met jou op! Zit er spoed achter een bestelling of ben je een zakelijke inkoop klant? Neem dan ook zeker contact met ons op, dan kunnen wij een passend antwoord geven. Wij versturen pakketten via PostNL je ontvangt altijd een track en trace code. De levertijd hangt af van de drukte bij PostNL, hierop hebben wij helaas geen invloed.
-
Kan ik de kaartje ook afhalen?Woon je in de buurt van Voorhout? Dan is dit een mogelijkheid. Stuur ons een mailtje om de opties hiervoor te bespreken.
-
Kan ik kaartjes retour sturen?Ben jij niet tevreden over je bestelling? Neem dan contact met ons op! Ongebruikte producten mogen altijd retour gestuurd worden.
-
Hebben jullie ook een fysieke winkel?Helaas hebben wij alleen een webshop maar daardoor kan je wel op elk moment van de dag bij ons shoppen! Onze kaarten zijn ook bij verschillende conceptstores te koop!
-
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?"Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@streepjesdesigns.nl Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
-
Ontwerpen jullie ook in opdracht?Wij ontwerpen ook geboortekaartjes. Neem daarvoor een kijkje op www.kleinestreepjes.com Wil jij iets anders door ons laten ontwerpen? Stuur ons dan even een mailtje! Wie weet kunnen wij iets voor je betekenen. info@streepjesdesigns.nl
bottom of page